Ruilen & Retourneren

Algemene informatie

Zichttermijn

Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel / de artikelen zeven (7) werkdagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. Als u een retournummer heeft ontvangen, heeft u zeven (7) werkdagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen. Lingerie en zwemkleding dient u om hygienische redenen altijd boven uw ondergoed te passen.

Binnen 14 dagen geld terug

Na ontvangst van uw retour in goede orde, ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van uw retour terug op uw rekening (verzendkosten worden niet vergoed).

Terugbetaling vindt automatisch plaatst op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan. 

Sale artikelen

Voor sale-artikelen die u retour stuurt, ontvangt u per e-mail met een code voor een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Dit shoptegoed is twaalf maanden geldig.Wanneer u uw shoptegoed inwisselt dient het totaalbedrag van uw nieuwe bestelling minstens gelijk te zijn aan het bedrag van uw shoptegoed. Voor artikelen uit de sale boven de € 150,- per artikel ontvangt u uw aankoopbedrag retour.

Beschadigde bestelling

Indien uw bestelling beschadigd is bezorgd, verzoeken we u dit z.s.m, doch uiterlijk binnen 48 uur aan de klantenservice te melden. 


Zichttermijn

Vanaf het moment dat u uw bestelling thuisbezorgd krijgt, heeft u het artikel / de artikelen zeven (7) werkdagen op zicht. Wanneer u niet tevreden bent over een artikel, kunt u het binnen deze zichttermijn ruilen of retour sturen. Als u een retournummer heeft ontvangen, heeft u zeven (7) werkdagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen. Lingerie en zwemkleding dient u om hygiënische redenen altijd boven uw ondergoed te passen.


Artikelen ruilen

Indien u één of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat, dan kunt u een Omruiling aanvragen bij de klantenservice.  Er kan alleen geruild worden voor hetzelfde artikel in andere maat of kleur. Samen met de bevestiging van uw omruiling, ontvangt u een retournummer waarmee u uw retour kunt terugsturen.Het nummer van u web bestelling is u retour nummer,dus bijvoorbeeld web....... daar staat een nummer bij vermeld dit bij de mail en op het pakketje

Pas dan is de ruiling definitief. Na ontvangst van uw retour in goede orde, sturen wij u de gewenste maat kosteloos toe. Dit doen we eenmalig gratis, dus u mag eenmaal ruilen zonder kosten.

Retouradres

WEST AVENUE
Westermarkt 34
5042 MD  Tilburg
Nederland


Artikel retourneren

Om een artikel te retourneren, moet u altijd in het bezit zijn van een retournummer. Het retour nummer is het nummer van u web bestelling.Dit nummer kunt u aanvragen per mail via info@westavenue.nl retour aanvragen, of door te bellen met onze *klantenservice: 013-4673292. Wanneer u een retournummer heeft ontvangen, heeft u zeven (7) werkdagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen. 

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17:30 bereikbaar. In het weekend is de klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Wel kunt u altijd een mail sturen naar info@westavenue.nl. 

Retouradres

WEST AVENUE
Westermarkt 34
5042 MD  Tilburg
Nederland

Kosten retourzending

De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de klant, en worden derhalve niet door West Avenue vergoed.

Voor verkeerd geleverde / bij ontvangst beschadigde artikelen geldt een uitzondering. In dit geval worden de kosten voor het retour sturen uiteraard wel door West Avenue vergoed. De kosten hiervoor  ( van de bezorgkosten) worden terug gestort op uw rekening.

 

Belangrijk! 

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan  alle onderstaande voorwaarden:

De zending dient voldoende gefrankeerd én van een geldig retournummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour  altijd als postpakket te versturen. Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking  retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.

Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen. 

Een onaangemelde retourzending of een retourzending zonder retournummer en/of waar geen (toereikende) portokosten voor is voldaan, wordt niet door ons in ontvangst genomen en gaat per omgaande retour naar de afzender. Eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan  verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender


Nieuwsbrief
Volg ons
Volg West Avenue op Facebook, Pinterest en Instagram:
Facebook Pinterest Pinterest
Post NLWij verzenden uw bestelling met Post NL